لیست اختراعات سيد مرتضي واعظ


ثبت :
از
تا
اظهارنامه :
از
تا

بازنشانی
تعداد موارد یافت شده: 3
تاریخ اظهارنامه: 1391/09/14
مالک/مالکان: سيد مرتضي واعظ
تاریخ ثبت: 1392/02/31
خلاصه اختراع:

با وجود مخاطرات جاده اي و همچنين احتمال بروز سوانح ناگهاني، وجود وسايل ايمني درون خودرو از اهميت وي‍‍ژه اي بر خوردار است. در صورت بروز سوانح رانندگي اگر موقعيت خودرو و سرنشينان طوري باشد كه باز كردن كمربند ايمني غير ممكن باشد و از طرفي خطر احتراق ماده سوختني و به دنبال آن انفجار خودرو جان سرنشينان را تهديد كند وجود يك \\" قيچي ايمن\\" مي تواند نقش بسيار حياتي ايفا كند. ساخت \\" قيچي ايمن\\" كه داراي خصوصيات ويژه اي مي باشد، به ما كمك مي كند نه تنها از آن به عنوان يك وسيله ايمني استفاده كنيم بلكه كاربردهاي ديگري را نيز براي ما ممكن مي سازد.

تاریخ اظهارنامه: 1392/03/04
تاریخ ثبت: 1392/06/25
خلاصه اختراع:

"زبال‌آگاه" روشي آسان، درآمدزا و اشتغال‌زا براي تبليغات موثر و جلوگيري از كثيف شدن شهر و محله مي‌باشد. تبليغات يكي از موثرترين راه‌هاي فروش است، از فروش هر ايده‌اي گرفته تا فروش هر محصولي. تبليغات يعني جلب توجه و آگاه كردن مردم تا آنان مشتري شما شوند. امروزه تبليغات به روش‌هاي مختلف انجام مي‌گيرد، به صورت آگهي تلويزيوني، نصب برد‌ها در خيابا‌ن‌ها، ديوارنوشته‌ها، به صورت پخش كارت‌ها و تراكت‌ها، و غيره . . . روش نوين تبليغاتي "زبال‌آگاه" سيسمتي است كه از هدر رفتن بسياري از كارت‌ها و كاغذ‌هاي تبليغاتي، هدر رفتن پول تبليغات، كثيف شدن شهر، افزايش هزينه براي شهرداري‌ها در جهت تميزكاري مضاعف، افزايش زحمت براي رفته‌گران، جلوگيري مي‌كند، و استفاده‌هاي بس فراوان دارد. پياده‌سازي اين روش باعث جلوگيري از هدر رفتن كاغذ‌ها و به خصوص پاكيزه ماندن و حتي زيباتر و شيك‌تر شدن شهر نيز مي‌شود. امروزه تبليغات موثر و كارآمد به صورت يك حرفه‌ در صنعت و بخش‌هاي ديگر ايجاد شده است. و لذا صنعت تبليغات روز به روز پيشرفت مي‌كند و روش‌هاي جديدي براي جذب مشتري پديد آمده است. روش تبليغاتي" زبال‌آگاه" يك روش موثر و جديد در صنعت رو به رشد تبليغات در ايران مي‌باشد.

تاریخ اظهارنامه: 1392/03/19
تاریخ ثبت: 1392/11/06
خلاصه اختراع:

\\"عابرآگاه\\" روشي علمي و منظم، براي تبليغات موثر و جلوگيري از بي‌نظمي تبليغاتي در شهرها به همراه درآمدزايي و اشتغال‌زايي است. تبليغات يكي از موثرترين راه‌هاي فروش است، تبليغات با ذهن و علايق اجتمايي مردم سر و كار دارد. مقدار بسيار زيادي از تبليغات در كشور ايران به طور بسيار نامنظم بر روي پياده‌روها، ميادين و چهار راه‌ها صورت مي‌گيرد، و در نهايت كف پياده‌روها پر از كاغذ‌هاي رنگارنگ تبليغاتي است. روش نوين تبليغاتي \\"عابرآگاه\\" طرحي نوين براي به نظم درآوردن تبليغات است. اجراي اين روش از طرفي باعث جلوگيري از هزينه‌هاي زائد، جلوگيري از هدر رفتن كاغذ و ثروت، جلوگيري از تجمع مردم در معابر عمومي و از طرف ديگر باعث پاكيزه ماندن و حتي زيباتر و شيك‌تر شدن شهرها و اماكن و معابر نيز خواهد شد.

موارد یافت شده: 3